Тема: Природа 1 клас
Підтема: Домашні улюбленці
Завдання
1. Практичні: практикувати вживання у мовленні учнів нових
лексичних одиниць, формувати навички правильної вимови звуків англійської мови,
вчити учнів презентувати інформацію;
формувати вміння працювати з іншими.
2. Розвиваючі: розвивати фонематичний слух, здатність до імітації, пам’ять, мислення, увагу учнів, навички монологічного
та діалогічного мовлення, хорового співу, вміння сприйняття тексту на слух.
3. Виховні: виховувати повагу до однокласників, любов
до природи, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, приймати
рішення.
4. Освітні: розширювати кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес
до іноземної мови, до пізнання навколишнього середовища.
Тип уроку: комбінований
Обладнання: флеш-картки із зображенням хатніх тварин, іграшки
тварин, ноутбук, синтезатор.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Привітання. Пісня “Hello”
Hi, everybody! I am glad to see you! How are you? Could you tell our Teddy Вear how you are doing?
Ви,
мабуть, вже помітили, що до нашого медведика завітали гості. Назвіть їх. А яка
загальна назва їм підійде? Так, це
домашні тваринки, або домашні улюбленці. Вони вам добре знайомі, бо у кожного з
вас, я впевнена, є домашній улюбленець, і вам вже хочеться розказати про нього! А ведмедик дуже зрадіє, якщо ви
зробите це ще й англійською.
ІІ. Основна частина уроку.
1. Відпрацювання
лексики
Перед вами
знаходяться картки з зображеннями тваринок. Find and show the picture with a dog. It is a dog. I have a dog. (Учитель використовує малюнки
тварин, учні повторюють фрази, показуючи свої картки. Так відпрацьовуються всі
ЛО - a dog, a cat, a mouse, a bird, a fish). (Додаток)
2.
Розвиток навичок діалогічного мовлення
Listen to the Teddy Bear, he asks you: Do you have a
pet, Nastia?
- Yes, I have. It is a cat. Тепер попитайте один одного.
3. Руханка
My dear friend, our Teddy Bear want to move! Let’s have a rest!
Пісенька з рухами «Teddy Bear Turn Around»
4.
Спільна діяльність
А зараз саме
час об’єднатися в групи по інтересам. Поділіться між собою
цікавинками, які ви знаєте про ваших улюбленців, та порадьтеся, що саме і хто
презентує цю інформацію для всіх. Раджу скористайтеся малюнками або іграшками. (Групова робота).
5.
Вокальна робота
А щоб додати вам сміливості, пропоную прослухати, як це
роблять друзі з веселої пісеньки.
За першим прослуховуванням діти слухають, за другим – співають хором, за
третім – групами.
6. Презентація
результатів спільної роботи
Учні
обирають по два представники в кожній групі. Один говорить
англійською: І have a pet. It is a dog. Its name is…, інший розповідає
про уподобання тварин, особливості догляду за ними тощо
7.
Рефлексія
Учні сідають в
коло і закінчують речення:
Сьогодні я дізнався… Було цікаво…
Я виконував завдання… Було складно…
Тепер я зможу… Я зрозумів…
У мене вийшло… Я відчув, що…
Мене здивувало… Я навчився…
Я придбав… Я зміг…
Я спробую…
Мені захотілося…
8.
Підсумок уроку
Я дуже задоволена вашою роботою,
молодці! Поділіться своїми враженнями від уроку з батьками, їм це буде цікаво!
Well, our lesson is over. Say “Good bye” to Teddy Bear. Have a nice day!
Коментарі
Дописати коментар