Тема:  Природа  1 клас
Підтема: Домашні улюбленці
Завдання
1. Практичні:  практикувати вживання у мовленні учнів нових лексичних одиниць, формувати навички правильної вимови звуків англійської мови,
 вчити учнів презентувати інформацію; формувати вміння працювати з іншими.
2. Розвиваючі: розвивати фонематичний слух, здатність до імітації,  пам’ять, мислення, увагу учнів, навички монологічного та діалогічного мовлення, хорового співу, вміння сприйняття тексту на слух.
3. Виховні: виховувати повагу до однокласників,   любов до природи, ініціативність, вміння конструктивно керувати емоціями, приймати рішення.
4. Освітні: розширювати кругозір учнів, стимулювати і підтримувати інтерес до іноземної мови, до пізнання навколишнього середовища.
Тип уроку: комбінований
Обладнання:   флеш-картки із зображенням хатніх тварин, іграшки тварин, ноутбук,  синтезатор.
Хід уроку
І. Підготовка до сприйняття іншомовного мовлення
Привітання. Пісня “Hello”

    Hi, everybody! I am glad to see you! How are you?  Could you tell our Teddy Вear how you are doing?
      Ви, мабуть, вже помітили, що до нашого медведика завітали гості. Назвіть їх. А яка загальна назва їм підійде? Так, це домашні тваринки, або домашні улюбленці. Вони вам добре знайомі, бо у кожного з вас, я впевнена, є домашній улюбленець, і вам вже хочеться розказати   про нього! А ведмедик дуже зрадіє, якщо ви зробите це ще й  англійською.
ІІ. Основна частина уроку.
1.     Відпрацювання лексики
Перед вами знаходяться картки з зображеннями тваринок. Find  and show the picture with a dog. It is a dog. I have a dog. (Учитель використовує малюнки тварин, учні повторюють фрази, показуючи свої картки. Так відпрацьовуються всі ЛО  - a dog, a cat, a mouse, a bird, a fish). (Додаток)
2.     Розвиток навичок діалогічного мовлення
Listen to the Teddy Bear, he asks you: Do you have a pet, Nastia?
- Yes, I have. It is a cat. Тепер попитайте один одного.
3. Руханка
My dear friend, our Teddy Bear want to move! Lets have a rest!

Пісенька з рухами «Teddy Bear Turn Around»


4.     Спільна діяльність
А зараз саме час обєднатися в групи по інтересам. Поділіться між собою цікавинками, які ви знаєте про ваших улюбленців, та порадьтеся, що саме і хто презентує цю інформацію для всіх. Раджу  скористайтеся малюнками або іграшками.  (Групова робота).





5.     Вокальна робота
А щоб додати вам сміливості, пропоную прослухати, як це роблять друзі з веселої пісеньки.



За першим прослуховуванням діти слухають, за другим – співають хором, за третім – групами.
6.     Презентація результатів спільної роботи
Учні обирають по два представники в кожній групі. Один  говорить англійською: І have a pet. It is a dog. Its name is…, інший розповідає про уподобання тварин, особливості догляду за ними тощо
7.     Рефлексія
Учні сідають в  коло і закінчують речення:
 Сьогодні я дізнався…                 Було цікаво…
 Я виконував завдання…             Було складно…
 Тепер я зможу…                          Я зрозумів…
 У мене вийшло…                         Я відчув, що…
 Мене здивувало…                        Я навчився…
 Я придбав…                                  Я зміг…
 Я спробую…                                 Мені захотілося…
8.     Підсумок уроку
 Я дуже задоволена вашою роботою, молодці! Поділіться своїми враженнями від уроку з батьками, їм це буде цікаво!
Well, our lesson is over. Say  Good byeto Teddy Bear. Have a nice day!




Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

Конспект уроку з англійської мови 3 клас