Урок-презентація
з англійської мови у 3 класі
Тема уроку: Їжа та напої
Підтема уроку: Фрукти та овочі
Задачі уроку:
Практична: 1) ознайомити
учнів з назвами фруктів та овочів (vegetables, fruit, cucumber, cabbage, carrot, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange) та організувати тренування у застосуванні нової лексики
на рівні фрази; 2)
організувати діалогічне мовлення учнів на базі діалогу-зразка «В магазині».
Освітня: розширювати
філологічний кругозір учнів; вчити їх спостерігати за явищами англійської мови:
фонетичними, лексичними, граматичними; розширювати загальний кругозір учнів:
знайомити молодших школярів зі світом їх англомовних ровесників: їхніми
їстівними звичками, стереотипами поведінки під час обіду.
Розвиваюча: вдосконалювати
якість слухового сприймання, розвивати фонематичний та інтонаційний слух учнів,
здатність до імітації; вдосконалювати роботу пам’яті: збільшувати обсяг
довготривалої пам’яті (лексичний запас учня), слухової короткочасної пам’яті,
оперативної пам’яті (вибір мовних засобів), зорової пам’яті; розвивати
мовленнєву реакцію, готовність до участі в спілкуванні; формувати культуру
читання, письма, усного мовлення.
Виховна: виховувати
розуміння важливості оволодіння англійською мовою і потреби користуватися нею
як засобом спілкування; прищеплювати почуття поваги до народу-носія англійської
мови та до британської національної культури; виховувати культуру спілкування,
прийняту в сучасному цивілізованому світі.
Засоби навчання: підручник з англійської мови для 3 класу під
редакцією О. Карп`юк;
тематичні картки із зображенням фруктів та овочів; презентація PowerPoint.
Хід уроку
I. Початок уроку
1. Організаційний момент
The pupils are taking their
seats at their desks.
Teacher: Good morning, boys and girls!
Pupils: Good morning, teacher!
Pupils: Good morning, teacher!
2. Фонетична розминка (фонетичне відпрацювання звуків [ʃ],
[u:], [i:], [ɔ:], [ɒ], [e])
Repeat after me the following
words. Mind your pronunciation. Let`s start:
[ʃ] she, shoe,
fish, sugar
[u:] school, pool, soup
[i:] tea, please, meal
[ɔ:] corn, or, four, salt
[ɒ] hot, coffee, orange
[e] egg, lemon, bread
Учні повторюють слова за вчителем.
3. Повідомлення задач та
комунікативної перспективи уроку
Сьогодні ми з вами вивчимо нові слова та навчимося
вести бесіду із застосуванням цих слів.
ІІ. Основна частина уроку
Задача 1. Ознайомлення учнів з назвами
фруктів та овочів (vegetables, fruit, cucumber, cabbage, carrot, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange) та організація тренування у застосуванні нової лексики
на рівні фрази.
1. Постановка задачі, стимулювання потреби та інтересу: указання
на сферу застосування нової лексики.
Teacher: Сьогодні вранці
під своїми дверима я знайшла подарунок. Look at the blackboard, please. (слайд 1) Ми бачимо кошик, у якому зібрані різні фрукти та овочі. Його
мені передали наші англійські друзі.
2. Введення нової лексики.
Teacher: Ці овочі та
фрукти вам знайомі, але тепер нам треба вивчити їх назву англійською мовою.
(слайди 2-10) Repeat after me: cucumber, cabbage, carrot, onion, tomato, apple, banana, lemon, orange.
Учні хором повторюють слова за
вчителем.
3. Запис нових
слів у транскрипції. (транскрипція
нової лексики на дошці)
Teacher: Відкрийте свої
словнички і запишіть нові слова з транскрипцією та перекладом.
Учні переписують у словнички слова з дошки.
4. Контроль в ігровій формі засвоєння семантики нової лексики. Виконання
вправ на упізнання.
4.1 Teacher: У кожного з вас на парті є
картки із зображенням наших овочів та фруктів. Я зараз буду називати їх англійською
мовою, а ви маєте показати мені відповідну картку.
4.2 Teacher: А тепер я буду
називати слова. Якщо почуєте назву фрукта або овоча, ви маєте плеснути у
долоні: pen, desk, cucumber, school, cabbage, box, children, carrot, onion, family, tomato, mother, sister, apple, cat, dog, banana, kite, lemon, orange.
5. Автоматизація
дій учнів з новими лексичними одиницями на рівні фрази.
Teacher: Look at the blackboard, please. (слайд 11) За описом ви маєте відгадати, про який фрукт чи овоч йдеться
мова:
Teacher: 1. It is a vegetable. It is green and long.
Pupils: Cucumber.
Teacher: 2. It is a vegetable. It is round and green.
Pupils: Cabbage.
Teacher: 3. It is a fruit. It is round and red.
Pupils: Apple.
Teacher: 4. It is a fruit. It is round and yellow.
Pupils: Lemon.
Teacher: 5. It is a vegetable. It is long and orange.
Pupils: Carrot.
Teacher: Well
done! Look at the blackboard, please. (слайд 12) Розташуйте
букви у вірній послідовності та прочитайте слова. А в цьому вам
допоможуть малюнки.
Задача 2. Організація діалогічного мовлення учнів на базі діалогу-зразка «В
магазині».
1. Постановка завдання, стимулювання потреби та інтересу.
Teacher: Look at the blackboard, please. (слайд 13) Я впевнена, що ви всі впізнали цього героя з улюбленого мультфільму. Ви помітили,
що він дуже сумний, бо не знає, як купити в магазині фруктів та овочів, які
дуже полюбляє. Ми маємо допомогти мамонтьонку зробити покупки. Спочатку ми
ознайомимося з розмовою, яка відбулася в магазині. (слайд 14)
2. Первинне слухання учнями діалогу-зразка у виконанні вчителя.
3. Контроль розуміння змісту діалога у формі гри в перекладача.
4. Фонетичне опрацювання діалогу-зразка (хорова імітація).
Учні повторюють за вчителем кожну репліку
діалогу-зразка.
5. Відтворення учнями тексту діалогу хором за схемою:
а) учитель дає спонукальні репліки, а учні –
реактивні;
б) учні дають спонукальні репліки, вчитель –
реактивні.
6. Модифікація діалогу-зразка з опорою на підстановчі елементи.
Teacher: А зараз, використовуючи підстановчі слова на дошці (слайд 15), складіть та розіграйте діалоги. Не забувайте бути
ввічливими один з одним при розмові.
7. Конкурс на краще розігрування трансформованого діалогу.
8. Взаємодія учнів в ігровій ситуації «В магазині» за змістом
діалогу-зразка з використанням виучуваної лексики.
Teacher: Уявіть, що ви знаходитесь у магазині.
Вам потрібно купити фруктів та овочів. Один учень буде продавцем, а його
сусід по парті – покупцем.
ІІІ. Заключна частина уроку.
1. Підбиття підсумків уроку.
Teacher: Сьогодні ми
вивчили назви деяких овочів та фруктів, а також навчились спілкуватися з
продавцем у магазині.
2. Пояснення домашнього завдання.
Teacher: На наступний
урок ви маєте вивчити слова, які ми записали сьогодні у словнички.
3. Виставлення та коментування оцінок.
Коментарі
Дописати коментар